Garanti Bankası Müşteri Hizmetleri Direkt Bağlanma

birevim faizsiz kredi

Özel bankacılık denildiği zaman akla ilk olarak Garanti Bankası gelmektedir. 1946 yılından bu yana hizmet veren Garanti Bankası’nın Türkiye’deki bankacılık sisteminin gelişmesinde önemli bir etkisinin olduğunu söylemeliyiz. Müşteri sayısı bir hayli fazla olan Garanti Bankası; vermiş olduğu hizmetler ile her geçen gün daha çok kişinin tercihi olmaktadır. Garanti Bankası’ndan internet ve mobil bankacılık ile beraber telefon bankacılığı hizmeti de alınabilir. Buna ek olarak, ATM gibi farklı seçenekler de sunulur. İşlerini kısa sürede bitirmek isteyenlerin tercihi genellikle internet bankacılığı olur. Ancak, ben bu işten fazla anlamam diyorsanız müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalabilirsiniz. Bu noktada, oluşan yoğunluktan dolayı Garanti Bankası müşteri hizmetlerine bağlanmakta zorluk çekebilirsiniz.

Garanti Bankası’nın Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanmak İçin Neler Yapılmalı?

Garanti Bankası çağrı merkezi tahmin edileceği üzere yedi gün 24 saat hizmet vermektedir. Garanti Bankası müşterisi olarak istediğiniz zaman çağrı merkezine bağlanabilir ve istediğiniz konuda hizmet alabilirsiniz. Telefon bankacılığı ile birçok müşterisine hizmet sunan Garanti Bankası; müşteri memnuniyetini her zaman sağlamaktadır. 444 0 333; Garanti Bankası çağrı merkezinin numarası olarak bilinmektedir. Bunun için ilk olarak bu numarayı aramalısınız. Telesekreter tarafından karşılandıktan sonra sesli komut sistemine kart işlemleri demeniz gerekir. Bir sonraki aşamada ise sesli komut size menüleri sayacaktır. Bu noktada, konuşmanın bitmesiyle beraber sesli komuta bunların dışında demeniz gerekir. Bahsettiğimiz yöntem son derece basittir.

Garanti Bankası müşteri hizmetleri direkt bağlanma için ikinci bir yöntem daha bulunmaktadır. Bu noktada, yine ilk olarak 444 0 333 veya 0850 222 0 333 numarasını aramalısınız. Bir önceki yöntemde olduğu gibi sesli komut tarafından karşılanmanız söz konusudur. Giriş yapmanızla beraber sırasıyla 1,3,5 tuşlarına basmalı ve direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanmayı beklemelisiniz. Bu süreci tamamlamanız ile beraber doğrudan müşteri temsilcilerine bağlanma şansını elde edeceksiniz. Herhangi bir sıra olmadığı takdirde hiçbir şekilde beklemeden müşteri temsilcileriyle görüşebilirsiniz.

Garanti Bankası Müşteri Hizmetlerinin Özellikleri Nelerdir?

Garanti Bankası müşteri hizmetlerine bağlanma konusunu halletmeniz ile beraber bankanın sunmuş olduğu imkanlardan faydalanabilirsiniz. Her şeyden önce, sesli yönlendirme özelliği sayesinde herhangi bir tuşla yönlendirme menüsü ile karşılaşmadan yalnızca konuşarak istediğiniz adıma doğrudan yönlendirilebilirsiniz. Buna ek olarak, sesli doğrulama özelliği sayesinde müşteri temsilcisi sizi sesinizden tanıyacaktır. Bu sayede, ek güvenlik sorularına hiçbir şekilde gerek kalmayacaktır.

Self servis sesle işlem ile beraber yine yalnızca konuşarak birçok işlemi yapma hakkını elde edersiniz. Hesap bakiyesini öğrenme, kredi kartı borç sorgulama, dönem içi işlemler ve daha birçok şey için bu ayrıcalıktan faydalanabilirsiniz. Sesle doğrulama özelliğinin yanı sıra self servis kart şifre alma ve self servis limit artırım; yine Garanti Bankası müşteri hizmetlerinin sunmuş olduğu yenilikler arasında yer almaktadır.

birevim

2 Comments

  • Garanti bankası gerçekten diğer bankalara oranla telefon sistemlerinde çok kötü

  • Garanti müşteri hizmetlerine bir türlü bağlanamıyorum bende, her şey de kart numarası isteyen bir banka mı olur?

Leave a Comment

two × 2 =