Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanma

birevim faizsiz kredi

Yapı Kredi; hiç şüphesiz, Türkiye’nin en çok tercih edilen bankalarının başında gelmektedir. 1994 yılından bu yana faaliyetlerine devam eden Yapı Kredi; yıllar içerisinde müşteri memnuniyetini sağlamak adına vermiş olduğu hizmetlerin kalitesini arttırmıştır. 2020’li yıllarda olduğumuz şu günlerde internet bankacılığı ve mobil bankacılık her şeyden önce gelmektedir. İnsanların bankacılık işlemlerini halletmek adına şubeye gidip dakikalarca sıra beklemesine gerek yoktur. İnternet bankacılığı ve mobil bankacılık sayesinde yalnızca saniyeler içerisinde para transferi başta olmak üzere sayısız işlem yapılmaktadır.

Yapı Kredi; telefon bankacılığı üzerinden de müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya çalışmaktadır. Ancak, birçok Yapı Kredi müşterisinin aklında Yapı Kredi müşteri hizmetlerine direkt bağlanma nasıl olur sorusu yer alır. Yazımızda bu soruya cevap bulabilirsiniz!

Yapı Kredi’nin Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanmak İçin Neler Yapılır?

Yapı Kredi müşteri hizmetlerini arayanlar her türlü bankacılık işlemlerini yapma şansına erişirler. Kayıp ve çalıntı bildirimi başta olmak üzere kredi veya kredi kartı başvurusu, para transferi, bilgi alma veya güncelleme işlemleri, fatura ödemeleri, internet bankacılığı şifre alma işlemleri ve daha birçok işlemin bu sayede halledildiğini ifade etmeliyiz.

Bankaların telefon bankacılığı işlemleri sayesinde birçok kişinin kabusu olan EFT ve havale gibi işlemler de yapılır. Ancak, yine de kimseyle muhattap olmadan en kısa sürede işini yapmak isteyenlerin tercihi internet bankacılığı olmalıdır. İnternet bankacılığı ile hiçbir temsilciye ihtiyaç duymadan tüm işlemleri halletmek mümkündür. Ancak, yine de çağrı merkezi üzerinden müşteri hizmetlerine bağlanmak isteyenlerin aşağıdaki adımları takip etmesi gerekir.

  • Yapı Kredi müşteri hizmetleri numarası olan 0850 222 0 444 veya 444 0 444 numaraları aranmalıdır.
  • Karşı tarafa T.C kimlik numarası ve hesap bilgileri verilmelidir. Bir sonraki aşamada ise 2 rakamı tuşlanmalıdır.
  • Son olarak, 0 tuşuna basılarak direkt olarak müşteri hizmetlerine bağlanmak mümkündür.

Kayıp ve çalıntı işlemleri için 0 tuşlanmalıdır. Kredi kartı işlemleri için ise 1 tuşlanmalıdır. 1 rakamının tuşlanmasının ardından son ekstre bilgileri ve ödemeler, limit ve güncel bakiye bilgileri, kurye aşamasındaki kart durumu, kartınızın pano puan özelliğini aktif et, ön ödemeli kart işlemleri, ek kart talebi, kredi kartı internet alışveriş yetkilendirme işlemleri, müşteri temsilcisine bağlanma gibi işlemler yapılmaktadır.

Bankacılık işlemleri için ise 2 tuşlanmalıdır. Vadesiz hesap bilgileri, yatırımlar, hisse senedi alınması ve piyasa verileri, para transferi ve fatura ödemeleri, kurye işlemleri, banka kartının internet alışverişine yetkilendirme işlemleri, müşteri temsilcisine bağlanma gibi işlemler yapılmaktadır.

Yapı Kredi müşteri temsilcilerine yedi gün 24 saat bağlanmak söz konusudur. Herhangi bir zaman ve yer kısıtlaması yoktur. Ancak, bankada kayıtlı olmayan bir telefon numarasından arama yapıldığı takdirde T.C kimlik numarasının girilmesi gerekir. Bilhassa banka kartınız kaybolduğunda veya çalındığında müşteri temsilcisi ile iletişime geçmelisiniz.

birevim

3 Comments

  • Bankalar arasında müşteri hizmetlerine en hızlı bağlanabildiğim banka Yapıkredi bankasıdır 🙂

  • Zaten herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmak 1 dakikadan az sürüyor direkt bağlıyorlar 🙂

Leave a Comment

three + 5 =