İş Bankası Müşteri Hizmetleri Direkt Bağlanma 2021

birevim faizsiz kredi

Türkiye İş Bankası; birçok sebepten dolayı önem taşımaktadır. Her şeyden önce, Türkiye sınırları içerisinde kurulan ilk özel banka olduğunu söylemeliyiz. Bu yüzden, ciddi bir müşteri potansiyeli bulunmaktadır. İş Bankası’nın çağrı merkezini çok sayıda kişi kullanmaktadır. Çağrı merkezinde genellikle sıra olmasından dolayı insanlar müşteri hizmetlerine bağlanmakta sıkıntı yaşarlar. Ancak, sayfamızda yer alan bilgiler sayesinde İş Bankası müşteri hizmetleri direkt bağlanma şansını elde edebilirsiniz.

İş Bankası Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlanmak İçin Neler Yapılmalı?

İş Bankası; telefon bankacılığı alanında ciddi bir hizmet sunmaktadır. Yedi gün 24 saat bağlanmak ve hizmet almak mümkündür. Fakat, daha önce de söylediğimiz gibi çağrı merkezini aradığınız zaman uzun süre sıra bekleyeceksiniz. Bu yüzden, İş Bankası’nın internet bankacılığı seçeneğini kullanmanız tavsiye edilir. İş Bankası’nın internet şubesini tercih ettiğiniz takdirde EFT, havale, kredi ve kredi kartı başvurusu, bilgi alma ve güncelleme, e-vadeli hesap işlemleri ve daha birçok bankacılık işlemini sorunsuz olarak gerçekleştirebilirsiniz. İşlem yoğunluğu olduğu için sıra beklemeyi göze almalısınız. Sıra beklemek istemediğiniz takdirde ise internet bankacılığı, mobil bankacılık veya direkt olarak İş Bankası şubelerine gitmeyi tercih edebilirsiniz. Fakat, yine de İş Bankası müşteri hizmetlerine direkt bağlanmak istiyorsanız aşağıdaki süreci izlemelisiniz.

  • İlk olarak, İş Bankası’nın müşteri hizmetleri numarası olan 444 02 02 veya 0850 724 0 724 numarasını aramalısınız.
  • Numarayı aramanız ile beraber karşınıza sesli yanıt sistemi çıkacaktır. Bu sisteme hangi işlemi gerçekleştirmek istediğinizi söylemelisiniz.
  • Yapmak istediğiniz işlemi söyleyip ilgili menüye aktarıldıktan sonra 0 tuşuna basarak son derece hızlı bir şekilde direkt olarak müşteri hizmetlerine bağlanma şansını elde edersiniz.

Sonuç olarak, müşteri hizmetlerine bağlanmanız ile beraber yapmak istediklerinizi kısa sürede yapabilirsiniz. Derdinizi müşteri hizmetlerinize anlattıktan sonra size çözüm önerisinde bulunulacaktır. Ancak, internet veya mobil bankacılık ile yapabileceğiniz bir işlem ise müşteri hizmetlerini tercih etmemelisiniz. Bilhassa banka kartınızın çalınması veya kaybolması gibi durumlarda müşteri hizmetlerini aramanız doğru olacaktır.

İş Bankası ATM Kartını Yuttuğunda Neler Yapmalı?

İş Bankası müşteri hizmetlerine direkt olarak bağlanmak isteyenlerin dışında birçok kişinin yaşamış olduğu sorunlardan birisi de ATM kartının yutulması olarak dikkat çekmektedir. Ani elektrik kesintisi veya sistem arızası olduğunda ATM cihazından kartın alınması mümkün olmayabilir. İşte bu noktada, yukarıda bahsettiğimiz üzere İş Bankası müşteri hizmetlerinin aranması gerekli olacaktır. 0850 724 0 724 numarasının aranmasıyla beraber kayıp çalıntı başvurusu kısmına tıklanmalıdır. Bir başka deyişle, İş Bankası’nın ATM’sinin kartı yuttuğu bildirilmelidir. Bildirim ile beraber kartın en kısa sürede kullanıma kapattırılması ve kötü niyetli insanların eline geçmesinin önlenmesi sağlanacaktır.

ATM kartının yutulmasının dışında da müşteri hizmetleri üzerinden birçok işlem yapılabilir. Müşteri hizmetlerini aramak için zaman veya mekan sınırı yoktur.

birevim

2 Comments

Leave a Comment

14 + twenty =